Микола свого часу був непоганим журналістом, проте як PR-щик та менеджер - м-да...
Тут фішка яка? Можна говорити: "прибиральниця не може кожні 2 години витирати пилюку", "я не буду бігати по місту, збираючи 400 вболівальників на поїзд", "я ж не можу контролювати усіх спекулянтів"...
Миколо: ЦЕ ВСЕ - СОВОК!!!
Фішка в тому, що таких ситуацій в принципі бути не повинно. Якщо хоча б один вболівальник сказав, що він сів у крісло на стаді і в нього вся дупа брудна, то це вже проблема і вирішувати її - ПОТРІБНО нехай навіть тим, що сам Микола буде терти сидіння, бо це обличчя клубу, "бренду", як часто говорить Микола, очевидно мало тямлячи про що йдеться. Якщо взагалі виникає проблема із заповненням ШАРОВИХ 400 місць на поїзд на ФІНАЛ (хай навіть Кубку України), то, перш за все, має стояти питання: на який х... нам потрібен Микола Несенюк і за що він отримує бабульки.
Інакше кажучи: Франков вірно пише, що, працюючи ще два-три роки, Несенюк (в даному випадку - абстрактний "несенюк", а не Микола) приведе до того, що бренд "Динамо" буде перебувати десь на рівні із "Зарьою" (місто - велике, команда - наХрін нікому не потрібна); рекламні контракти так і будуть із пятьма нулями, тільки вже не за рік, а років за десять (якщо й знайдеться баран, що платитиме). А вболівальники... П'янюче бидло з матами - нікуди не дінеться, а ось решта...
Вперед, Миколо!!!
Не люблю кротів, але не будьмо баранами, визнаймо, що РА-ву хтось колись вірно підказав прописну істину маркетингу та й бізнесу в цілому: гімно має вивозити гімновоз, а оркестром диригувати - диригент. В "Динамо" ж - не знаю, як і з першим, а от "диригент" - це Микола. Барабан він ще бачив, а вже мандоліну із ма.дою - явно плутає.
Ігоре Михайловичу! Ви свого часу зробили супер-крок, запросивши Чохонелідзе. Чому зупинилися? Несенюк - PR-щик, Буряк - спортдир, прибиральниця - баба Дуня, яка ледве клигає, тому й сидіння брудні. Ви хочете, щоб у київських дворах п'яні дітки писали "шахтЬйор-чампіон"?
04.06.2011, 11:27